9.3 op basis van 204 reviews
" Alles voor jouw laadinstallatie aan huis! "

Veelgestelde vragen

Heb je nog vragen over de laadpalen voor thuis? Lees dan allereerst de antwoorden op de veelgestelde vragen over de thuislader. Hieronder hebben we er al een aantal voor je onder elkaar gezet. Als je vraag er niet bij staat, kun je nog terecht op onze pagina voor veelgestelde vragen of neem je contact met ons op. Een van onze specialisten beantwoordt gelijk je vraag.
  • Heb ik een laadpas nodig voor mijn laadpaal thuis?

    Nee in principe niet. Een laadpas is enkel nodig in gevallen dat je de stroomkosten die je maakt door het laden wilt verrekenen met je werk of werkgever. Wij bieden bij alle laadstations ook de optie om zonder pas te laden.

  • Hoe kom ik er achter wat mijn hoofdaansluiting is

    Je kunt dit kosteloos opvragen op mijnaansluiting.nl of contact opnemen met je netbeheerder. Kom je er niet uit kunnen wij je er mogelijk ook in assisteren. Neem in dat geval telefonisch contact op of stuur ons een mail

  • Zijn onze reviews eerlijk en onpartijdig?

    We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.

    Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.

  • Kan iedereen bij ons thuis laden?

    Dat ligt eraan of je een laadpaal aanschaft met vergrendelfuncties. Laadpalen die met pas werken zijn standaard vergrendeld en kunnen alleen geactiveerd worden door de eigenaar van de pas. Sommige laadstations kunnen worden afgesloten met een sleuten of een combinatiecode. Als je iemand wilt laten laden zou jij de laadpaal als eigenaar dus moeten ontgrendelen

  • Hoe kom ik aan een laadpas?

    Deze kun je bij verschillende partijen aanvragen. Wij bij LaderThuis werken met E-flux. Dit is naar onze mening de beste aanbieder. Bij het aanmaken van een account kun je direct ook een pas aanvragen

  • Welke stekker heb ik nodig om te kunnen laden?

    In de meeste gevallen is dit een type 2 stekker. Type 2 is sinds een paar jaar de nieuwe standaard en elke auto die tegenwoordig wordt uitgebracht komt uitgerust met een type 2 aansluiting. Als je een oudere auto aanschaft is het wel van belang om te controleren dat deze een type 1 of een type 2 aansluiting heeft. Dit zijn alle auto’s met een type 1 aansluiting: Audi E-tron, Cadillac ELR, Chevrolet Volt, Citroën C-zero, Fisker Karma, Ford Focus Electric, Honda Jazz EV, Mini-E, Mitsubishi Outlander PHEV, Mitsubishi iMiEV, Nissan E-NV200, Nissan Leaf, Opel Ampera, Peugot Ion, Peugeot Partner Electric, Renault Fluence, Renault Twizy, Smith Edison, Still Mia Electric, Toyota Prius Plug-in, Volkswagen E-Up, Volkswagen E-Golf en de Volvo C30 DRIVe Electric.

  • Hoe snel laadt mijn auto thuis op?

    Dit ligt uiteindelijk aan de aansluiting van uw woning, het laadvermogen van jouw auto en het maximale vermogen van de laadpaal installatie. Gemiddeld laad men de auto op een thuis laadpaal tussen 20km tot 60km per uur.

  • Komen jullie van tevoren bij mij thuis om de situatie op te nemen?

    In de meeste gevallen is dat niet nodig en kunnen wij de situatie op afstand opnemen. Wanneer een situatie niet zeker is of te lastig in te schatten is kunnen wij een schouw op locatie inplannen.

  • Wie komt de laadpaal installeren?

    Onze monteurs komen uit eigen keuken en dit zorgt voor makkelijke communicatie met onze klanten en een geoptimaliseerde uitvoering van werkzaamheden op locatie.

Staat jouw vraag hier niet tussen. Stel hem via de chat of telefoon of dien je vraag in via ons contactformulier
Contact
De waardering van laderthuis.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.3/10 gebaseerd op 204 reviews.

Gewijzigde openingstijden!

Op nieuwjaarsdag (01/01/2023) zijn wij gesloten. Heb je ons toch nodig stuur ons dan een mail naar info@laderthuis.nl.
Wij proberen het dinsdag 02/01 direct op te pakken.